søndag 14. mars 2010

Frokost á la Marimekko

5 kommentarer:

  1. Hei! Hadde visst ikke fått med meg at Grommis reklamerte for bloggen din, så visste ikke at du var i gang her. Så moro! Håper alt er bra, og GRATULERER MED DAGEN som var på lørdag! Jeg glemte det, sorry.... håper alt er bra med deg :) Klem fra AM.

    SvarSlett
  2. Hei AM! He he, ja tenkte jeg fikk prøve meg jeg også:) Blogging er gøy! Men bursdagen er ikke før om en måned, så ingen fare! Men koselig av deg å tenke på meg! Håper alt står bra til med deg også. Klem tilbake!

    SvarSlett
  3. Så gøy med så mange innlegg!:) Nå gleder jeg meg til å se deg i morgen! Klem

    SvarSlett
  4. Hihi, jeg er såpass tidlig ute! Når du sier det så husker jeg at det er april nå. Phew.. da var det ikke så ille å liksom glemme det da ;)

    Veldig morsomt med blogging, og veldig fin blogg også må jeg si!

    Er vel på tide med et bibliotreff igjen snart nå vel :)

    SvarSlett
  5. AM: Takk:) Absolutt på tide med et bibliotreff snart. Lenge siden sist. Kanskje en kafédate eller middagsdate en dag?

    SvarSlett