torsdag 10. juni 2010

Utfordring

Grommis sendte meg en liste og jeg svarer:

Morgenens nedtur: Samme nedtur som hver morgen: jeg stiller vekkerklokka på 06.30 og står opp 07.30...

Utenfor mitt vindu: Rød grus og et lite epletre, og ei jente som snakker høyt i mobilen og sier: you're kidding goddammit!

På mitt fjernsyn går: Masterchef.

Om litt vil jeg høre på: Tja, kanskje denne? Minner meg om tredje klasse på videregående, gjør meg gla'.

Jeg har på meg: Ehh... ikke noe som er verdt å nevne. Eller okei da: Lilla velourkosebukse (kjærestens favoritt, ha ha), hvit singlet og grønne briller. Men var litt mer presentabel tidligere i dag, med sort kjole med rysjer på og sorte converse.

I dag skal jeg: Av det som er igjen av denne dagen skal jeg: pakke for helga og kanskje lese litt på senga.

Men jeg vil heller: lese blogger.

I vinduskarmen min står: Har ikke vinduskarm. Men under vinduskarmen står det en hvit skjenk med rød lampe, grønn plante, kivilykter og en vase med roser på.

I helgen skal jeg: I bryllup til Guri!

Morgenens lykke: Jeg sier som Grommis: morgenkaffe, alltid morgenkaffe!

Dette bildet har dere aldri sett før:

Den gode salaten og kjøkkenkaoset som oppstod da jeg laget middag til svigerinnene i forrige uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar