lørdag 30. oktober 2010

Neely

Har man først kjøpt seg én fin Mulberry-veske går det tydeligvis ikke lang tid før man vil ha en ny. Trodde det var meg og Alexa for alltid nå jeg. Men nei, det var før jeg oppdaget fine Neely!

Disse veskene er jo ganske dyre. Men klarer man å bruke en veske i mange år uten å gå lei, synes jeg ikke det er så ille. Tenker man forbruk er det jo bedre å investere i et par ordentlige vesker enn å stadig gå og kjøpe nye, billige som enten går i stykker eller som man går fort lei av og ender opp med å kaste.

Dette innlegget skrives fra senga. Har nemlig fått i meg noen ekle omgangssyke-basiller, og føler meg ikke noe særlig. Føler meg også snytt for en fridag, ikke noe morsomt å måtte ligge hele lørdagen i senga, sukk... Men har fått spist litt nå og føler meg på bedringens vei. Så da får vi håpe at jeg er oppegående igjen i morgen. La oss krysse fingrene for det!

2 kommentarer:

  1. Velkommen til Mulberry klubben....du kommer ALDRI til å få nok vesker! :) God bedring også snuppis!

    SvarSlett
  2. He he, du har vel kanskje rett i det;) Vi ses på torsdag!

    SvarSlett