mandag 31. januar 2011

Junibrud

Beste Marte skal stå brud i juni med hjemmeplukka liljekonvaller i buketten og bryllupsmiddag på Ekebergrestauranten. Det blir nok veldig fint. Selv er jeg en av forloverne og føler et visst ansvar for brudeantrekket. Kjente meg litt kreativ i går og satte sammen en liten bryllupscollage til inspirasjon. Hvis det blir kort kjole ser jeg deg gjerne i en av disse altså. Den til venstre er veldig fin, og med de lave pumpsene til, pluss matchende neglelakk og sølvclutch ville du nok blitt vakker. Men prisen for dette kalaset blir nok en smule høyere enn planlagt. Men du fortjener jo det aller beste så:)

5 kommentarer:

  1. Åh, hvem ville ikke giftet seg i en av de kjolene der?

    MER collager fra Påfunn, takk! :)

    SvarSlett
  2. Å, så fiiiint! Dette hadde jo bare vært perfekt:) Jeg får kjøpe meg et flax-lodd i dag ;-)

    SvarSlett
  3. Hei Grommis og Marte: Ja, gøy med collage. Kommer nok flere fra stylist/bibliotekar Påfunn. Flax-lodd-metoden er jeg selv en ivrig tilhenger av. Har trua på at både fine leiligheter og brudekjoler kan finansieres på denne måten;)

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Jeg kan gi Påfunn de varmeste anbefalinger når det gjelder brudekjolehjelp ;)

    SvarSlett
  5. GSHS: Takk;) Du var en nydelig brud! Håper alt er bra med deg.

    SvarSlett