torsdag 23. september 2010

I Basel

Jeg er for tida på ferie i Basel i Sveits der A. jobber. Her kan dere se hvor fint han har det i kollektivet sitt:

Deilig, lyst kjøkken med masse sol der jeg sitter og spiser frokost hver morgen etter at alle har dratt på jobb.

Fint!

I gata der han bor har alle husene skodder foran vinduene. Gir litt sånn Heidi i fjellet-følelse.

Så idylliske ser mange av gatene i Basel ut.

Fra Sveits er det ikke langt til Italia, så i helga var vi i Venezia. Skal prøve å få til et lite billedbrev derfra etter hvert. I dag skal vi en tur til Zürich, og i morgen drar jeg hjemover igjen. På søndag er det Oslo Marathon, og jeg er litt bekymra. Det har ikke blitt så mye jogging den siste uka, men desto mer sveitsisk sjokolade og italiensk gelato, he he. Får prøve å dra meg ut en tur langs Rhinen før jeg drar i morgen! Er du klar Grommis?

2 kommentarer:

  1. Det var litt av et kollektiv!
    Jeg er klar.. Sendte deg mld ang starttid i går, fikk du den? Syns absolutt du skal prøve deg på en løpetur langs Rhinen, det må jo være en stor opplevelse!

    SvarSlett
  2. Hei! Ikke fått meldinga di. Mulig det er litt forsinkelser fordi jeg bytter mellom to sim-kort her nede. Men så jeg hadde fått mail om starttid og startnummer. Ordner det i morgen og sender deg melding da!

    SvarSlett