søndag 12. september 2010

Lørdag formiddag

Jeg prøver meg på ett innlegg igjen etter lang tids fravær. Her kommer et lite bilderesyme fra formiddagen i går, med lunsj/frokost på Åpent bakeri på Damplassen, møbelbutikk-besøk på Bislett og høstutstillingsåpning på Kunstnernes hus. I møbelbutikken hang det plutselig to stykk av lampa som jeg ønsker meg sånn, og i riktig farge. Prisen var litt stiv og møbelpengekassa er ikke akkurat velfylt akkurat nå, så jeg er foreløbig i tenkeboksen. Fin er den, så kanskje jeg ikke bør tenke, men rett og slett handle?

3 kommentarer:

  1. Gøy med nytt innlegg! Kjøp lampa du mor, den var kjempekul! :)

    SvarSlett
  2. Kona mi, goo for it!!Veldig deg!

    SvarSlett
  3. Marte: Ja, fikk endelig ut finger'n her. Vi får diskutere lampa over middag i morgen:)
    A: He he, hvis min bedre halvdel mener det så;) Så gøy at du kommenterer, håper alt står bra til i stugu!

    SvarSlett